Strony

wtorek, 16 lutego 2016

LA

Dziękuję za nominację Agata Skye   

      1. Jaki jest Twój wymarzony zawód?

     Jeżeli mam być szczera nie mam wymarzonego. Jak na razie jestem w wieku (15, aczkolwiek zaraz 16 lat), w którym stoję na rozdrożu dróg. Jednakże zastanawiam się nad prawnikiem oraz weterynarzem. Zdaję sobie sprawę z tego, że są to całkowicie inne zawody, ale cóż to właśnie ja.  


      2.     Morze czy góry? I dlaczego?

    Zależy to od pory roku. Jeżeli miałabym wybierać w lato oczywiście by to było morze. W wakacje (i nie tylko!) lubię sobie poleniuchować, a wiadomo: plaża, bryza oraz chłodna woda to coś w sam raz dla mnie. W momencie gdy zaczynamy rozmawiać o zimie mam przed oczami góry i narty. 


      3.     Którą stolicę świata najchętniej byś odwiedziła?

    Bardzo chciałabym odwiedzić, choć nie jest to stolica, tylko jedno z wielu miast USA, ale Nowy Jork jest miejscem, które chciałabym zwiedzić. Uwielbiam poznawać nowych ludzi oraz ich obyczaje, a jak wiemy New York jest "skupiskiem" ludzi z każdej strony świata. Poza tym zawsze fascynowały mnie żółte taksówki typowe dla Nowego Jorku.


      4.     Jaki jest Twój ulubiony serial telewizyjny? Jeśli ich nie oglądasz to jaki film?

      Nie jestem fanem oglądania telewizji, aczkolwiek lubię filmy akcji typu "Szybcy i wściekli"; "Uprowadzona".


       5.     Moda czy wygoda? Jakie ubrania preferujesz?

     Czy jedno wyklucza drugie? Nie. Lubię łączyć jedno z drugim. Uwielbiam rurki, niezależnie od koloru chociażby preferuję ciemne kolory. Marynarki, topy i różnego rodzaju swetry są nieodłączna częścią mojej garderoby.


      6.     Gdybyś miała możliwość odbycia podróży w czasie, który okres w dziejach byś wybrała? A może jakieś konkretne wydarzenie?

    Trudne pytanie. Nie mam określonego okresu oraz wydarzenia i jeżeli mam być szczera nie chciałabym wracać do przeszłości. Uważam, że ważna jest teraźniejszość. Uważam, że powinniśmy pamiętać o przeszłości i brać pod uwagę przyszłość, ale ważna jest teraźniejszość.


       7.     Jakie trzy rzeczy zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?

        Biblioteczkę pełną romansów, laptop z dostępem do internetu oraz zapas czarnej herbaty.


        8.     Jaki gatunek literacki lubisz czytać najbardziej?

        Jak lubię filmy akcji tak uwielbiam czytać wszelakie romanse.


        9.     Słodycze czy owoce?

        Zdecydowanie słodycze.

 ...A dupa rośnie.


        10.  Gdyby istniała taka szansa, w którą fikcyjną postać z książek chciałabyś się wcielić?

     Chciałabym wcielić się w postać Ane Caroline. Wybrać się w daleką podróż i przeżyć    wakacyjną miłość, by móc się ponownie z nią spotkać w najmniej odpowiednim momencie.


           Nominuję:

http://love-me-like-you-ff.blogspot.com/

http://pod-jednym-dachem-5sos.blogspot.com/

https://nieprzypadekxzaczytanax.blogspot.com/


Pytania:

1. Co skłoniło cię do założenia bloga?

2. Skąd wzięłaś pomysł (inspirację) na bloga?

3. Jakie masz plany na przyszłość?

4. Jakbyś miała możliwość zmiany czegoś w swoim życiu, co to by było?

5. Ulubiony piosenka?

6. Masz jakieś postanowienia noworoczne?

7. Kogo uważasz za najbardziej aroganckiego showmana? 

8. Co sądzisz o ludziach, którzy wyznają zasadę "po trupach do celu"?

9. Jakie masz plany jeżeli chodzi o tworzenie nowych dzieł?


Rozdział już niedługo!

1 komentarz:

  1. Dzięki bardzo za nominację do LA, ale już nie biorę w tym udziału :)

    OdpowiedzUsuń